Expert Accesare Fonduri Europene 2014 – 2020

Curs Expert Accesare Fonduri Structurale si de Coeziune Europene – Pret 600 LEI, excl. TVA.

 Programul analizat in detaliu – START UP NATION! (CURSANTII VOR AVEA OCAZIA SA ISI REALIZEZE PROPRIUL PROIECT CE VA PUTEA FI DEPUS IN SESIUNEA 2018!)

Vezi PROIECTE REALIZATE DE EXPERTII EBC – RATA DE SUCCES 100%


Pentru un grup de persoane din cadrul aceleiasi institutii publice/companii private, in urma unui e-mail cu solicitarea dvs, veti primi o oferta personalizata.
Vino sa iti scrii propriul proiect in vederea accesarii de fonduri europene pt finantarea lui!
Vino sa inveti din tainele consultantilor in accesarea de fonduri europene!
Vino sa afli cat mai multe informatii despre fondurile europene daca vrei sa lucrezi in acest domeniu interesant si de perspectiva!
Vino sa afli in timp real avantajele dar si riscurile accesarii fondurilor europene?
Cum trebuie sa procedeze Beneficiarul pt a nu avea probleme in implementarea si monitorizarea unui proiect finantat prin fonduri europene?

 
Veti afla informatii despre programele existente (POC – Programul Operational Competitivitate, POCU – Programul Operational Capital Uman, POR – Programul Operational Regional, POCA – Programul Operational Capacitate Administrativa, PNDR – Programul National de Dezvoltare Rurala, POIM – Programul Operational Infrastructura Mare, POAT – Programul Operational Asistenta Tehnica)!
In cazul companiilor si institutiilor ce doresc organizarea unui curs pentru angajatii acestora, vor primi o oferta personalizata adaptata profilului activitatii acestora. Ne puteti contacta la adresa de e-mail office@expertinbusiness.ro sau la nr de telefon 0799.870.055  – Organizator/Conceptor/Consultant formare profesionala. 
Cele mai importante motive pentru a alege cursul de Expert Fonduri Europene organizat de EBC (Expert Business Center)
1) Cursul este de cea mai inalta calitate, fiind sustinut de catre Formatori – Lectori cu experienta in SCRIEREA + IMPLEMENTAREA + EVALUAREA PROIECTELOR FINANTATE CU FONDURI EUROPENE,  de la identificarea surselor de finantare, realizarea Studiului de fezabilitate, completarea cererii de finantare si depunerea proiectului la autoritatea de management pana la implementarea de proiecte in diferite programe.In plus, veti afla foarte multe informatii legate de managementul proiectului, antreprenoriat, dezvoltarea afacerilor, planificare si raportare financiara, indicatori tehnico-financiari, crearea si coordonarea echipei de implementare a proiectului finantat cu fonduri europene nerambursabile.
2) Locatia salilor de curs – Bulevardul Lacul Tei, Nr 1-3, Et. 7, Birourile 722-724, Sector 2, Bucuresti.
Acces usor, rapid si direct din orice parte a orasului. Salile modern utilate, cu scaune si desk-uri, video-proiector, flipchart, sunt situate intr-o cladire de birouri, cu parcare gratuita in fata cladirii.
Mijloace de transport:
Metrou – Statia Stefan cel Mare, in cateva minute de mers pe jos pe Str. Barbu Vacarescu, ati ajuns.
Tramvai Nr 5 – Statia Lacul Tei (chiar in intersectie este statia)
Autobuze 182, 282 – Statia – Statia Bld Lacul Tei
Autoturism personal – Multe Parcari gratuite in Parcarea cladirii de birouri ISPE
SAU 
In sali de conferinta din Hoteluri sau Centre de Business din alte orase din tara. In momentul inscrierii, vi se va comunica exact locatia cursului.
3) Cel mai bun pret de pe piata raportat la toate avantajele pe care EBC le ofera cursantilor
4) Cursantii primesc gratis materialele necesare cursului (mape, coli pentru scris, pix, suportul de curs, etc) 
5) Coffee-break-uri la discretie 
6) Internet wireless in incinta salilor de curs
7) Acces gratuit la biblioteca EBC. Consultanta in materie de fonduri europene nerambursabile 2014-2020 si dupa finalizarea cursurilor, in limita timpului disponibil al formatorilor
8) Discount-uri pentru cursurile ulterioare si pentru grupuri de prieteni, colegi, cunostinte. Posibilitatea de a achita in doua transe, cu conditia ca ambele sa fie platite inainte  de inceperea cursului
9) Modele de proiecte finantate cu succes!
Perioada de desfasurare a cursurilor:

Cursul va fi organizat in Bucuresti in urmatoarele perioade:

17-21 DECEMBRIE 2018 (L-V) 

Orarul cursurilor si al examenului: 9.00 – 17.00 – teoria se va imbina cu practica (40 h total)

 

SUPER! VREAU SA MA INSCRIU IMEDIAT! CLICK AICI!

 

**Fiecare cursant isi va realiza propriul proiect, cu tema stabilita inca din prima zi de curs!

Locatia cursului: Locatia salilor de curs – Bdul Lacul Tei, Nr 1-3, Et. 7, Birourile 722-724. (Reper: Intersectia Bdul Lacul Tei cu Str. Barbu Vacarescu – Cladirea ISPE) Acces usor, rapid si direct din orice parte a orasului. Salile sunt modern utilate, fiind dotate cu video-proiector, flipchart, etc, fiind situate intr-o cladire de birouri, cu parcare gratuita in fata cladirii. 

Documente necesare la inscriere:
  • Copie CI

    Competente dobandite in urma participarii la curs:
  • Identificarea programelor de finantare prin care se pot obtine fonduri europene nerambursabile aferente perioadei 2014-2020 in functie de nevoile personale. 
  • Abilitatea de a folosi corect Ghidul Solicitatului
  • Verificarea eligibilitatii unui Solicitant / Beneficiar de Fonduri Europene si sansele de obtinerea a acestora
  • Abilitatea de a completa o Cerere de Finantare
  • Cunoasterea etapelor realizarii unui Proiect finantat din Fonduri Europene
  • Gestionarea unui Proiect finantat din Fonduri Europene
  • Folosirea eficienta a Fondurilor Europene
  • Identificarea cheltuielilor eligibile/neeligibile
  • Tipuri de proceduri de achizitii publice
  • Cunoasterea regulilor de monitorizare si control;
  • Cunoasterea cadrului programatic si instituțional de accesare al fondurilor europene in Romania;

Obiectivele de invatare: 1. identificare tipului de program de finantare specific nevoii organizatiei; 2. realizarea documentatiei corespunzatoare in vederea realizarii unui proiect; 3. redactarea proiectului si a cererii de finanțare; 4. insusirea organizarii de proiect; 5. realizarea planului de afaceri, a proiecțiilor financiare, a memoriului justificativ și a modului de completare a anexelor unei cereri de finanțare; 6. auto-evaluarea proiectelor si insusirea metodologiei de evaluare a Autoritatii de Management pentru finantare. DEPRINDERI OBTINUTE DE CATRE CURSANTI: PREGATIREA ELABORARII PROIECTULUI 1. Identifica nevoia impreuna cu clientul cu acuratete si rigurozitate tinand cont de oportunitatile oferite de fondul vizat si avand in vedere tipurile de nevoi si incadrarea acestora in programele aferente. 2. Analizeaza cu atentie, promptitudine si responsabilitate programele lansate, identificand noi oportunitati pentru dezvoltarea proiectului, in acord cu ghidurile aferente fiecarui program si cu ideea proiectului 3. Schiteaza ideea de proiect cu responsabilitate, discernamant si corectitudine, conform cerintelor clientului si respectand legislatia in vigoare. 4. Stabileste eligibilitatea ideii de proiect cu luciditate, corectitudine si responsabilitate conform legislatiei in vigoare si normelor de aplicare specifice tipului de proiect. DOCUMENTAREA IN VEDEREA REALIZARII PROIECTULUI 1. Identifica conditiile de aplicare cu operativitate, spirit de observatie si responsabilitate, indiferent de contextul in care se desfasoara actiunea, conform legislatiei in vigoare si normelor de aplicare specifice tipului de proiect 2. Analizeaza contextul de derulare a proiectului cu responsabilitate, persuasiune si operativitate, in acord cu dorintele clintului si previziunile de dezvoltare ale acestuia, prin raportare la legislatia in vigoare 3. Analizeaza conditiile financiare cu rigurozitate, responsabilitate si seriozitate tinand cont de posibilitatile financiare ale clientului si respectand normele de aplicare specifice. 4. Stabileste documentele necesare depunerii cererii de finantare cu responsabilitate, seriozitate si rigurozitate, in functie de sectorul de activitate vizat de proiect si de linia de finantare aferenta proiectului, respectand legislatia in vigoare. 5. Identifica grupurile tinta eligibile cu seriozitate si responsabilitate, avand in vedere prioritatile clientului, sectorul de activitate al acestuia, ideea proiectului, legislatia in vigoare si luand in calcul toate contextele interne si externe. 6. Formuleaza propuneri de activitati cu responsabilitate si seriozitate tinand cont de experienta organizationala a clientului in domeniul abordat, de nevoile acestuia si de cerintele legislative din domeniu. 7. Stabileste necesarul de parteneriat cu rigurozitate si responsabilitate in functie de activitatile derulate in proiect, de legislatia in vigoare si normele de aplicare si in deplin acord cu dorintele clientului. ELABORAREA PROIECTULUI: 1. Identifica categoriile de informatii necesare cu atentie, discernamant si profesionalism in concordanta cu forma juridica de constituire a organizatiei si a partenerilor, cu tipul activitatilor derulate cu cele prezentate in cererea de finantare si cu Ghidul solicitantului. 2. Colecteaza informatii de la parteneri cu minutiozitate, persuasiune si atentie tinand cont de informatiile prezentate in cererea de finantare, de tema proiectului, de experienta si gradul de implicare al fiecarei entitati juridice in proiect. 3. Redacteaza capitolele si anexele din cererea de finantare cu constiinciozitate, adaptabilitate, profesionalism si acuratete in functie de tipul programului accesat, de activitatile stabilite cu partenerii din proiect, de specificatiile prevazute in Ghidul aplicantului, folosind limbajul adecvat si forma ceruta. 4. Supune aprobarii forma provizorie a proiectului cu seriozitate si profesionalism, tuturor factorilor implicati, corectand eventualele neconcordante si omisiuni de comun acord cu partenerii implicati, in vederea asigurarii coerentei proiectului. 5. Redacteaza forma finala a proiectului cu constiinciozitate si operativitate in concordanta cu cele prezentate in cererea de finantare, in timp util, conform Ghidului solicitantului. 6. Transmite forma finala a proiectului autoritatii contractante cu operativitate si responsabilitate, in concordanta cu cele prezentate in cererea de finantare si respectand cerintele prezentate in Ghidul solicitantului.

Cum ma inscriu si cum platesc? Transmiteti solicitarea de inscriere la curs pe e-mail la office@expertinbusiness.ro  impreuna cu datele pentru facturare (din buletin daca participati la curs in calitate de persoana fizica sau ale angajatorului in cazul in care doriti decontarea cursului + numele participantului/participantilor la curs + nr de telefon). Ulterior veti primi un e-mail cu mai multe informatii despre curs + factura. Taxa aferenta cursului va fi achitata prin virament in cont deschis la Trezorerie/Banca pe baza facturii primite pe e-mail. Pentru mai multe informatii, puteti suna la nr de telefon 0799.870.055  – Organizator/Conceptor/Consultant formare profesionala. 
Ce cuprinde taxa de curs?
  • Taxa de curs sustinut de formatori cu experienta in scrierea, implementarea si evaluarea proiectelor finantate prin Fonduri Europene
  • Diploma de participare din partea Expert Business Center
  • Coffee-break-uri la discretie

coffee-break EBC 2
Mape de prezentare cu coli, pixuri, suportul de curs si alte materiale necesare aprofundarii cunostintelor.

Mape EBC

 Cum se va desfasura cursul?
Expert Business Center utilizeaza metode moderne de instruire a participantilor la curs bazate pe aplicabilitate in practica. 40-50% din timpul alocat cursului, participantilor li se vor aduce la cunostinta aspectele teoretice, punandu-se accentul pe ultimele modificari legislative in domeniul achizitiilor publice, aplicații practice avand o pondere de 50-60%. Dintre metodele folosite mentionam: expunerea prezentarii prin videoproiector, discuțiile intre cursanti si intre cursanti si formator, studii de caz, chestionare, accesarea site-urilor specifice diverselor programe in cadrul carora se pot obtine fonduri europene nerambursabile, dezbateri pe baza proiectelor reale, etc.
Comunicarea / interactiunea intre participanti si intre participanți si formator reprezinta principalul obiectiv al metodelor de instruire folosite.
Bonus: Consultanta gratuita in diverse spete dupa finalizarea cursului + Modele de proiecte pe diferite programe

La EBC primeaza calitatea!

 

SUNT CONVINS(A)! VREAU SA MA INSCRIU ACUM! CLICK AICI!

 

5 thoughts on “Expert Accesare Fonduri Europene 2014 – 2020

  1. Buna ziua, as dori sa stiu cand se fac cursurile (ca sa stiu daca pot sa imi iau liber de la munca).

    Multumesc anticipat.

  2. Buna ziua,
    Ma numesc Rosca Rodica Natalia si am 55 de ani.
    Sunt din Cluj Napoca si as dori sa stiu daca la aceasta varsta mai am sanse sa fiu inscrisa la curs.
    Daca raspunsul va fi unul pozitiv,v-as ruga sa-mi spuneti perioada in care cursul de
    Expert Accesare Fonduri Structurale si de Coeziune Europene – Acreditat ANC, Cod COR 242213
    se va desfasura in orasul meu.
    Va multumesc anticipat si va doresc o zi frumoasa
    Cu stima,
    Rosca Natalia

  3. Buna ziua. Vreau saa ma inscriu la curs. Sunt din Pitesti. Va la si un nr, te.: 0772031501

  4. Buna ziua,

    As fi interesata de acest curs de expert accesare fonduri structurale.

    Va rog sa-mi spuneti care este de fapt costul acestui curs si daca mai este timp pentru inscriere.

    Astept cu interes raspunsul dvs.

    Multumesc anticipat!

    Cu stima,

    Grigore Ariela

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Translate »