Curs de vanzari si crestere a eficientei vanzarilor

QUANTUM SALES LEAP Curs de vanzari si crestere a eficientei vanzarilor

O forta de vanzari instruita corespunzator si care dispune de toate miijloacele, instrumentele si know-how-ul necesar, va vinde eficient !

Majoritatea cursurilor de vanzari se focuseaza pe invatarea tehnicilor de vanzari si nu pe eficientizarea acestora. Quantum Sales Leap este un concept inovator si original ce are ca obiectiv primordial cresterea eficientei vanzarilor, in conditiile cunoasterii tehnicilor si practicilor de succes.

Scopul cursului QUANTUM SALES LEAP este de a stimula, intensifica si eficientiza abilitatile, tehnicile si comportamentul fortei de vanzari din cadrul companiei, astfel incat vanzarile sa creasca intr-un ritm accelerat si profesionist. 

OBIECTIVELE CURSULUI:

  • Stimularea si eficientizarea vanzarilor companiei, cu ajutorul unei forte de vanzari instruite si abile in gestionarea tacticilor de vanzari;
  • Atingerea target-ului si a obiectivelor de vanzari global asumate;
  • Construirea unui sistem eficient de gestiune a relatiilor cu clientii;
  • Motivarea fortei de vanzari si punerea la dispozitia acesteia a tuturor instrumentelor si tehnicilor necesare pentru atingerea obiectivelor echipei;

STRUCTURA CURSULUI:

  • Cele 5 avataruri ale vanzatorului: Provocatorul; Constructorul de relatii; Constiinciosul; Lupul singuratic; Omul “Solutie”;
  • Cunoasterea produsului/serviciului TAU; Construirea “Value Proposition”;
  • Etapele vanzarii;
    • Etapa 1 : Prospectarea;
      • Baza de date;
      • Canalele de vanzari
      • Identificarea clientilor tinta;
      • Construirea pipeline-ului;
    • Etapa 2 : Contactarea clientului / stabilirea intalnirii
      • Folosirea inteligenta a telefonului (telefoanele “la cald” si telefoanele “la rece”);
      • Cum treci de cerber;
      • Depasirea obiectiilor in vederea intalnirii;
    • Etapa 3 : Intalnirea cu clientul
      • Limbajul verbal si non-verbal;
      • Ce se intampla in mintea clientului;
      • Adresarea intrebarilor;
      • Identificarea nevoilor de baza si secundare;
      • Construirea increderii;
      • Prezentarea produsului/serviciului;
      • Depasirea barierelor;
      • Stabilirea intalnirii de ofertare;
    • Etapa 4 : Intalnirea de ofertare;
      • Pregatirea si personalizarea ofertei;
      • Analiza concurentei;
      • Prezentarea ofertei;
      • Avantaje si beneficii;
      • Depasirea obiectiilor;
      • Incheierea deal-ului;
      • Tehnica “impodobirea bradului” (cross-sell);
      • Obtinerea de recomandari;
    • Etapa 5 : Mentinerea relatiei cu clientul
      • Clientul nostru – prietenul sau stapanul nostru ?
      • Urmarirea satisfactiei clientului;
      • Servisarea clientului;
      • Tehnica “Nasul”;
      • Cum tii pasul cu nevoile clientului;
    • Sesiune de role-play-uri de vanzari;
    • Modele de script-uri;

CE INVATA PARTICIPANTUL LA FINALUL ACESTUI CURS?

  • In ce profil de vanzator se incadreaza si cum sa isi dezvolte si sa  profite la maxim de abilitatile sale de vanzare;
  • Cum sa dea valoare produselor si serviciilor pe care le promoveaza;
  • Cum sa construiasca o baza de date de prospecti, un sistem de relatii, un pipeline si gestionarea pipeline-lui;
  • Contactarea prospectului, convingerea “strajerului”, stabilirea intalnirii;
  • Limbajul verbal si non-verbal, adresarea intrebarilor in scopul identificarii nevoilor principale si secundare ale clientului, construirea increderii;
  • Analiza nevoilor clientului si plierea ofertei pe acestea; analiza ofertei concurentei;
  • Ofertarea clientului; prezentarea avantajelor si beneficiilor;  depasirea obiectiilor; inchiderea ofertei; cross-sell si obtinerea de recomandari;
  • Managementul relatiilor cu clientii;

ABILITATI si COMPETENTE:

            ABILITATI:

  • Limbaj verbal si non-verbal;
  • Time management si organizare;
  • Analiza si identificare nevoi reale ale clientului;
  • Negocierea cu clientii;
  • Scrierea si intocmirea ofertei, pliata pe nevoile clientului, prin prezentarea avantajelor si a beneficiilor;
  • Inchiderea deal-ului;

            COMPETENTE:

  • Intocmirea unei baze de prospecti si gestionarea eficienta a acesteia (pipeline);
  • Comunicare cu clientii;
  • Vanzarea pro-activa si eficienta;
  • Tehnici de prezentare;
  • Managementul relatiilor cu clientii;

TRAINER DE TOP: Background solid in vanzari si managementul vanzarilor 

*Cursul se va personaliza in functie de grupul de cursanti si nevoile companiei;

*Cursul este gandit pentru domenii corporate (bancar, asigurari, farmaceutic, clinici medicale etc), dar se poate adapta usor si pe retail (lanturi de magazine, agentii de turism etc). 

Contactati-ne la adresa de e-mail office@expertinbusiness.ro sau la nr de telefon 0737.364.367 pentru o oferta personalizata de nerefuzat!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Translate »