MANAGEMENTUL ECHIPEI

Managementul proiectelor, managementul echipei și tehnici din Programarea Neuro-Lingvistica (NLP)

Cursul se adreseaza celor care doresc sa se implice in proiecte de orice natura, sau care deja lucreaza in proiecte insa doresc sa o faca intr-un mod profesionist.

Datorita multiplelor tehnici si concepte atat de raspandite in mediul de business, cursul ofera o excelenta oportunitate de orientare in cariera.

La final, participantii vor deprinde lucrul cu instrumentele specifice managementului de proiect si isi vor dezvolta capacitatea de planificare, control si lucru in echipa.

 Temele cursului sunt:

1.Initierea proiectului – stabilirea scopului si obiectivelor;

2.Explicarea intrumentelor arhicunoscute de management de proiect – SMART, SWOT, Pareto, diagrama Ishikawa, analiza PESTLE;

3.Evaluarea riscului, estimari necesare, contracte – fezabilitatea financiara (PP, NPV, IRR);

4.Planificarea activitatilor – WBS (structura detaliata a activitatilor), PBS (structura detaliata a produsului), diagrama Gantt, diagrama reteleor de activitati, drumul critic, ciclul de viata al proiectelor;

5.Formarea si conducerea echipei de proiect – rolul managerului de proiect, comunicarea in cadrul proiectului, solutionarea conflictelor;

6.Executia proiectului – monitorizare continua si control, stabilirea jaloanelor, masurarea progreselor, corectarea erorilor, managementul schimbarii;

7.Inchiderea proiectului, inchiderea contractelor;

8.Standarde, metodologii ale proiectelor – managementul calitatii, reflectii asupra experientei acumulate

.


 Instrumente de lucru dobândite

1.     Terminologia corectă

2.     CICLUL PROIECTULUI

2.1.  Definiţii: Cele şase faze ale ciclului de proiect

2.2.  Principiile cheie ale MCP

2.3.  Formatul sau structura de bază a proiectului şi documentele programului

3.     CADRUL LOGIC

3.1.  Ce este cadrul logic?

3.2.  Limitele matricei logice

3.3.  Abordarea prin intermediul cadrului logic: două faze

3.4.  Cei patru paşi ai analizei

3.4.1.  Analiza factorilor interesaţi

3.4.2. Analiza problemelor

3.4.2.  Analiza obiectivelor

3.4.3.  Analiza strategiilor

3.5.  Faza planificării

3.5.1.  Construirea matricei logice

3.5.2.  Prima coloană: Logica intervenţiei

3.5.3.  A doua coloana: indicatorii obiectivi de verificare (IOV)

3.5.4.  A treia coloană: Surse de verificare

3.5.5.  A patra coloană: ipoteze

3.5.6.  Cum se identifică logica intervenţiei?

3.5.7.  Cum se identifică ipotezele?

4.     FACTORII CALITATII

4.1.  Ce sunt factorii calităţii?

4.2.  Cum se alcătuiesc planurile pentru a obţine calitate

5.     COMPLETAREA CADRULUI LOGIC

    5.1.  Cum se identifică indicatorii obiectivi de verificare şi sursele de verificare  

5.2.  Cum se identifică mijloacele şi costurile?

    5.3.  Verificarea finală a calităţii cadrului logic

6.      UTILIZAREA CADRULUI LOGIC LA ELABORAREA PLANULUI DE

ACTIVITĂŢI ŞI PLANULUI DE RESURSE

6.1. Pregătirea planului de activităţi

6.2. Pregătirea planului de resurse

7.      UTILIZAREA CADRULUI LOGIC LA PLANIFICAREA INTERVENŢIILOR

COMPLEXE: INTERCONECTAREA MATRICILOR LOGICE

Obiective de învățare

La finalul cursului veți putea să:

  • Aplicați tehnici de stabilire a țintelor, obiectivelor și standardelor de performanță la nivelul echipei;
  • Conturați cadrul pentru feedback și delegare;
  • Identificați oportunitățile de îmbunătățire a performanțelor echipei;
  • Depășiți obstacolele ce împiedică angajamentul și cooperarea;
  • Creați cadrul comunicării eficiente între membrii echipei;
  • Identificați potențialul de dezvoltare a abilităților membrilor de echipă.

 Tehnici interactive

Înțelegerea managementului echipei

  • Exercițiu: Etapele formării unei echipe
  • Identificarea și măsurarea competențelor.
  • Exercițiu: Setarea de obiective
  • Stabilirea țintelor, obiectivelor și standardelor de performanță a echipei;
  • Studiu de caz: Alinierea activității cu obiectivele organizației.

Utilizarea elementelor de managementul echipei

  • Exercițiu: Comunicarea în echipă
  • Construirea comunicării eficiente.
  • Exercițiu: Tehnici de oferire a feedback-ului
  • Managementul conflictelor în echipă;
  • Stiluri de leadership;
  • Exercițiu: Leadership personal.

Valoarea generată și evaluarea performanței echipei

  • Studiu de caz: Gamification
  • Instrumente de măsurare a performanței echipei;
  • Performanța echipei și evaluarea rezultatelor;
  • Coaching și mentoring;
  • Ședința de revizuirea performanței;
  • Template: Planul de dezvoltare

 Tehnici de NLP dobândite

  • un model simplu de functionare a mintii noastre si a comunicarii interpersonale;
  • 1+1 tipare motivationale cheie in vanzari, marketing si branding personal;
  • care sunt indicii de interes in body language;
  • cum iti folosesti corpul pentru a transmite un mesaj congruent si puternic;
  • cum sa eviti manipularea celor din jur “citind” mai bine semnalele verbale si nonverbale;
  • 3+1 tehnici de inchidere a comunicarii (tehnici derivate din vanzari): “cum ceri banii”;
  • cele mai importante 5 legi ale persuasiunii si aplicatiile lor in comunicare si vanzari;
  • cum sa renunti la virusii de limbaj pentru a transmite mesajul dorit;
  • care sunt si cum te poti folosi de cuvintele magice de impact pentru a “vinde” orice;
  • trucuri de folosire a limbajului de sugestionare si a limbajului directivpentru a influenta;
  • cum sa scapi de problemele de “blocare” cand vorbesti in public sau cand vinzi ceva;
  • tehnici, principii si modele adaptabile atat in business, cat si in relatiile personale.

 Acest training are maxim de impact cand participantii vin cu exemplele personale din leadership, business (vanzari si negocieri, motivarea angajatilor, marketing) si din viata privata (motivare personala, influentarea celor din jur), exemple si studii de caz care sa fie discutate alaturi de trainer.

Contactati-ne la adresa de e-mail office@expertinbusiness.ro sau la nr de telefon 0737.364.367 pentru o oferta personalizata de nerefuzat!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Translate »