Galati

Expert Business Center organizeaza urmatoarele cursuri in Galati:

1) Cursul Expert Achizitii Publice acreditat ANC, COD COR 214946, va fi organizat in Galati in urmatoarele perioade:

18 – 21 NOIEMBRIE 2016

Orarul cursurilor si al examenului:

Vineri + Sambata:
8.30 – 9.00  Intrarea in sala
9.00 – 11.00 Curs
11.00 – 11.10 Coffee-break
11.10 – 13.00 Curs
13.00 – 14.00 Masa de pranz
14.00 – 16.00 Curs
16.00 – 16.10 Coffee – break
16.10 – 18.30 Curs
18.30 – 19.00 Intrebari & raspunsuri

Duminica: Practica: Realizarea proiectului individual + Aprofundarea materiei de la curs
Luni:
 Prezentare SEAP/SICAP + Discutii pe diverse spete incepand cu ora 15.00. 

Examen: LUNI, ora 19.00. (test grila + prezentare proiect)

Locatia cursului: o sala de conferinta, modern utilata dintr-un hotel sau Centru de Business din Galati. In momentul inscrierii la curs, veti afla locatia cursului cu exactitate.

Pentru mai multe informatii despre curs, accesati Cursul Expert Achizitii Publice acreditat ANC, COD COR 214946

Pret curs: 750 lei redus de la 1000 lei!

 

2) CURS PRACTIC OPERARE SEAP/SICAP dedicat AUTORITATILOR CONTRACTANTE – GARANTAT, CEL MAI BUN CURS PRACTIC!!!

Tematica: NOUTATILE IN ACHIZITII PUBLICE CONFORM NOII LEGISLATII IN ACHIZITII PUBLICE 2016!

Perioada: 18 NOIEMBRIE 2016. (Program:10.30 – 18.00)

Pret: 500 lei/pers.

Formator: Specialist cu o vasta experienta in achizitii publice – operare SEAP, deruland toate procedurile de achizitii publice in cadrul unei autoritati contractante. Experienta in controalele organismelor abilitate (Curtea de Conturi, ANAP, etc) asupra documentatiei aferente achizitiilor publice.

Modalitate de inscriere:
Transmiteti solicitarea de inscriere la curs pe e-mail la elida.vilceanu@expertinbusiness.ro SAU denisa.toader@expertinbusiness.ro impreuna cu datele pentru facturare (din buletin daca participati la curs in calitate de persoana fizica sau ale angajatorului in cazul in care doriti decontarea cursului + numele participantului/participantilor la curs + nr de telefon). Ulterior veti primi un e-mail cu mai multe informatii despre curs + factura. Taxa aferenta cursului va fi achitata prin virament in cont deschis la Trezorerie pe baza facturii primite pe e-mail.

Pentru mai multe informatii, puteti suna la nr de telefon 0799.870.056 – Elida Vilceanu SAU 0799.870.055 – Denisa Toader.


AGENDA CURSULUI –  AUTORITATI CONTRACTANTE

–       Prezentare Sistem – informatii din partea publica a site-ului

–       Procedura de inregistrare in Sistem, procedura de recuperare/reinnoire certificat digital

–       Prezentare interfata dupa autentificarea în Sistem – meniurile principale

–       Prezentare sectiunea “Administrare” cu submeniurile sale – incarcare documentatie de atribuire (caiet de sarcini, formulare, strategie de contractare, declaratie functii  decizie etc), definire utilizatori, profil utilizator, editare sabloane

–       Prezentare sectiunea “Diverse” si “Notificari”

–       Prezentare machete anunturi (anunturi de intentie, anunturi de participare, anunturi de atribuire)

–       Prezentare anunt studiu piata

–       Organizare cumparari directe online din catalogul de produse / lucrari / servicii, publicat în S.E.A.P.

–       Document Unic de Achizitie European (DUAE) – instructiuni de utilizare

–       Organizare procedura simplificata online, licitatie deschisa online

–       Organizare licitatie deschisa online cu faza finala de licitatie electronica

–       Atribuirea procedurilor online

–       Organizare procedura de atribuire prin acord cadru cu un singur operator economic

–       Organizare procedura de atribuire prin acord cadru mai multi operatori economici cu reluarea competitiei in S.E.A.P.

–       Parte practica – accesari aplicatie DEMO-S.E.A.P. Inregistrare cont acces DEMO

–       Incarcare documentatie de atribuire în S.E.A.P.

–       Modificare date sectiune “Profil” – administrare useri pe cont

–       Incarcare DUAE in SEAP

–       Completare macheta studiu piata

–       Initiere cumparare directa din catalogul online de produse / lucrari / servicii

–       Initiere procedura simplificata online (cu loturi / fara loturi)

–       Initiere licitatie deschisa (restransa) online (cu loturi / fara loturi)

–       Initiere licitatie deschisa online cu faza finala licitatie electronica, organizare faza licitatie electronica

–       Initiere procedura online cu loturi cu faza finala de licitatie electronica

–       Procedura online acord cadru cu mai multi operatori economici si reluarea competitiei  în SEAP

–       Atribuirea procedurilor online (cu si fara loturi)

–       Sesiune de intrebari si raspunsuri

–       Dezbateri particularitati

Bonus: Consultanta gratuita dupa finalizarea cursului in spetele din practica de zi cu zi.

Certificare – Fiecare cursant va primi la sfarsitul cursului – DIPLOMA DE PARTICIPARE din partea EBC.

ATENTIE! Fiecare cursant este rugat sa vina cu propriul laptop! Se va folosi aplicatia DEMO-SEAP!

Pentru mai multe informatii, puteti suna la nr de telefon 0799.870.056 – Elida Vilceanu SAU 0799.870.055 – Denisa Toader.

Va asteptam cu drag la curs!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Translate »