Formular inscriere Webinar

Pentru a va inscrie la webinar trebuie sa realizati pasii urmatori:

Ne transmiteti solicitarea dvs la adresa office@expertinbusiness.ro astfel:

1) La Subject-ul e-mail-ului: Inscriere Webinar Achizitii Publice 2016 20 MAI 2016

2) In e-mail va rugam sa ne precizati: – numele si prenumele participantului la webinar – nr de telefon – adresa de e-mail – datele pentru facturare (din buletin daca participantul asista la webinar in calitate de persoana fizica sau ale angajatorului in cazul in care se doreste decontarea contravalorii webinarului).

Ulterior, veti primi factura pe e-mail. Odata achitata, va rugam sa ne transmiteti dovada platii. In acel moment veti primi parola de acces la webinar.

Termen limita de transmitere a dovezii de plata pe e-mail la adresa office@expertinbusiness.ro si inscriere la webinar: 19 Mai 2016, ora 18.00.

Pentru informatii suplimentare sau nelamuriri, ne puteti contacta la 0737.364.367.

Lasă un răspuns

Acest site web folosește cookie-uri și vă solicită datele personale pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare.