Expert achizitii publice

Curs Expert Achizitii Publice – Acreditat  ANC, Cod COR 214946. Accent mare pus pe operarea SEAP/SICAP! Curs dedicat atat OFERTANTILOR cat si AUTORITATILOR CONTRACTANTE!!!

GARANTAT: „CEL MAI BUN CURS din toate punctele de vedere!!!” (conform recenziilor fostilor cursanti!)

Formatori asignati cursului Expert Achizitii Publice: Directori din cadrul ANAP / specialisti SICAP din cadrul AADR / Experti in Achizitii Publice.

NOUTATI LEGISLATIVE IN DOMENIUL ACHIZITIILOR PUBLICE 2018!

Cursul Expert Achizitii Publice acreditat ANC, COD COR 214946va fi organizat in Bucuresti in urmatoarele perioade:

3-7 DECEMBRIE 2018 (L-V), Examen: 7 DECEMBRIE 2018

SAU

15-19 DECEMBRIE 2018 (S-M), Examen: 19 DECEMBRIE 2018

TAXA CURS BUCURESTI – 900 LEI  (800 lei/persoana daca vin minim 2 persoane, respectiv, 700 lei/persoana daca vin minim 3 persoane (din partea aceluiasi angajator sau cunoscuti/prieteni).  

 Pentru un grup de persoane din cadrul aceleiasi institutii publice/companii private, in urma unui e-mail cu solicitarea dvs la adresa office@expertinbusiness.ro, veti primi o oferta personalizata.

 

Expert Business Center (EBC) este autorizată ANC ca furnizor de formare profesională:

In cazul companiilor si institutiilor ce doresc organizarea unui curs pentru angajatii acestora, vor primi o oferta personalizata adaptata profilului activitatii acestora. Ne puteti contacta la adresa de e-mail  office@expertinbusiness.ro sau la nr de telefon 0799.870.055 sau  0737.364.367.

Cele mai importante motive pentru a alege cursul de Expert Achizitii Publice organizat de EBC (Expert Business Center)
1) Cursul este de cea mai inalta calitate! Formatorii EBC sunt exceptionali, implicati 100% in sustinerea cursurilor atat pt partea teoretica – cu aplicabilitate in practica cat si pt prezentare/simulari in SEAP. 
Cert este ca niciun cursant nu pleaca de la curs fara un „bagaj” de informatii noi, utile, practice, indiferent de nivelul de cunostinte si experienta cu care vine la curs.
ACCENT pus pe indicatori de FRAUDA in achizitii publice, pe cele mai frecvente greseli, CONTRAVENTII, SANCTIUNI, achizitii publice in cadrul proiectelor pe FONDURI EUROPENE, CONTESTATII, etc.
Cursul este axat intensiv pe 4 directii: 

– noutatile legislative prezentate la zi

– exercitiu de negociere in achizitii publice

– simulari in SICAP atat pt Ofertanti cat si pt Autoritati Contractante

– discutii pe diverse studii de caz/spete atat din partea cursantilor cat si intalnite de-a lungul experientei lor in domeniul achizitiilor publice. La acest curs pot participa atat reprezentanti din partea Autoritatilor Contractante cat si din partea Ofertantilor.

Operatorii economici vor afla concret cum sa pregateasca oferta tehnico-financiara cat mai corect, realist, transparent, astfel incat sa corespunda nevoilor Autoritatilor Contractante.

Reprezentantii Autoritatilor Contractante vor afla foarte multe noutati din punct de vedere legislativ, modul concret de derulare al procedurilor de achizitie publica, diferenta dintre proceduri, care este procedura indicata in functie de obiectul achizitiei publice, care sunt elementele ce necesita atentie deosebita in fundamentarea unei achizitii publice, responsabilitatea membrilor din Dep. de Achizitii Publice implicati in derularea procedurilor de achizitii publice precum si multe alte aspecte foarte importante din practica.

2) Locatia salilor de curs – Bdul Lacul Tei, Nr 1-3, Et. 7, Birourile 722-724. (Reper: Intersectia Bdul Lacul Tei cu Str. Barbu Vacarescu – Cladirea ISPE)
Acces usor, rapid si direct din orice parte a orasului. Salile sunt modern utilate, fiind dotate cu video-proiector, flipchart, etc, fiind situate intr-o cladire de birouri, cu parcare gratuita in fata cladirii.
SAU


Pentru alte orase din tara, cursurile vor fi organizate la Centre de Business sau Hoteluri dotate cu sali de conferinta, special amenajate si dotate corespunzator. Despre aceste locatii, veti fi informat in momentul inscrierii la curs.

3) Cel mai bun pret de pe piata raportat la toate avantajele pe care EBC le ofera cursantilor
4) Cursantii primesc gratis materialele necesare cursului (mape, coli pentru scris, pix, suportul de curs, etc) 
5) Coffee-break-uri la discretie
6) Internet wireless in incinta salilor de curs
7) Acces gratuit la biblioteca EBC. Consultanta in materie de achizitii publice si dupa finalizarea cursurilor, in limita timpului disponibil al formatorilor
8) Discount-uri pentru cursurile ulterioare si pentru grupuri de prieteni, colegi, cunostinte. Posibilitatea de a achita in doua transe, cu conditia ca ambele sa fie platite inainte  de inceperea cursului
9)  NEGOCIEREA in domeniul Achizitiilor Publice este foarte importanta.

NOUTATI LEGISLATIVE IN DOMENIUL ACHIZITIILOR PUBLICE  PREZENTATE LA ZI!

TEMATICA CURS: • Programul anual al achiziţiilor publice • Necesitatea publicării în cadrul SICAP a planurilor anuale de achiziţii publice de către Autorităţile Contractante. Semnăturile electronice; e-Cert, sistemul de informații on-line gratuit; Sistemele dinamice de achiziție; Catalogul electronic; Noua platforma SICAP. • Dezvoltarea funcţiilor de monitorizare şi supervizare a sistemului de achiziţii publice • Identificarea şi organizarea  procedurilor de atribuire. • Atentie acordat feedback-ului de la piaţă la finalizarea caietului de sarcini / documentaţiei descriptive; consultările preliminare ale pieţei; reguli de estimare a valorii contractului; cresterea rolului  negocierii în atribuirea contractelor. • Măsuri de corecţie şi ajustare a preţului / obiectului şi clauzelor specifice în cadrul derulării contractelor de achiziţie publică. • Noutati privind contractul de achizitie publica • SICAP; Proceduri de atribuire off-line şi on-line (fonduri publice, fonduri europene): licitaţia deschisă (paşii de parcurs). • Soluţionarea litigiilor şi căilor de atac: noi amendamente legislative privind întocmirea contestaţiei; cerere de recurs împotriva deciziei CNSC. • Măsuri de evitare a contestaţiilor; clarificări în soluţionarea contestaţiilor; contestarea procedurilor de achiziţie publică în faţa instanţelor; Limitele în care contestatorul poate valorifica informaţiile noi, obţinute cu ocazia consultarii dosarului achiziţiei, în perioada de soluţionare a contestaţiei. • Calitatea procesului de achiziții publice – Efectele anticipate în contextul simplificării controlului ex-ante și ex-post, a îmbunătățirii și extinderii sistemelor de prevenție a conflictelor de interese. • Întocmirea Formularului de integritate • Emiterea avertismentului de integritate privind eventuale conflicte de interese în procedura de achiziție publică. • Riscurile în derularea procedurilor de achiziţii publice (conflictul de interese / criteriile discriminatorii / aplicarea procedurii accelerate / încheierea şi tratamentul actelor adiţionale la contractele de bază). • Nereguli, prevenire şi chei de verificare; Transparenţa şi concordanţa dintre preţul la care s-a încheiat contractul şi preţul plătit. • Soluţii privind evaluările succesive în procedura achiziţiilor publice; principiile care guvernează achiziţiile publice. • Abordări practice la problemele privind: – Parteneriatul pentru inovare – în ce măsură este util Autorităţilor Contractante; – Posibilitatea autocorectării în timpul unei proceduri de achiziţii publice vs. tratament egal; – Modificarea contractelor in derulare, posibilă afectare ex-post a rezultatului procedurii; – Documentul european de achiziţie unic (DEAU) privind îndeplinirea cerinţelor de calificare; – Împărţirea pe loturi, proceduri mai flexibile; – Plata directă a subcontractanţilor; o masura eficientă a derulării contractului, în contextul condiţiilor asumate de părţi; – Noutăţi legislative privind contractele de execuţie şi contractele FIDIC. • Dezbateri şi răspunsuri la problemele, nelamuririle, spetele participanţilor. • Puncte de interes pentru participanţi privind Strategia Naţională în domeniul achiziţiilor publice; proiectul de Lege privind achizițiile sectoriale; proiectul de Lege privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii.

Perioade si localitati din tara unde acest curs poate fi desfasurat:
Urmariti Sectiunea Calendar Cursuri si selectati orasul dorit! Sunteti din alta localitate decat cele propuse de noi? Sunati-ne si ne organizam astfel incat sa ajungem si la dvs! 🙂 – in limita conditiilor de organizare a unui curs.

SUPER! VREAU SA MA INSCRIU IMEDIAT! CLICK AICI!

Orarul cursurilor si al examenului:

  • 09:00 –17:00 – Teoria se va imbina cu practica (CONFORM PERIOADELOR DE MAI SUS)

Practica consta in realizarea proiectului individual + rezolvarea diferitelor studii de caz din practica achizitiilor publice + prezentarea SICAP atat pt Autoritati Contractante cat si pt Ofertanti + discutii pe diferite spete

Locatia cursului: Bdul Lacul Tei, Nr 1-3, Et. 7, Birourile 722-724. Sector 2, Bucuresti. (Reper: Intersectia Bdul Lacul Tei cu Str. Barbu Vacarescu – Cladirea ISPE)Acces usor, rapid si direct din orice parte a orasului.

Mijloace de transport:

Metrou – Statia Stefan cel Mare, in cateva minute de mers pe jos pe Str. Barbu Vacarescu, ati ajuns.
Tramvai Nr 5 – Statia Lacul Tei (chiar in intersectie este statia)
Autobuze 182, 282 – Statia – Statia Bld Lacul Tei
Autoturism personal – Multe Parcari gratuite in Parcarea cladirii de birouri ISPE

Cui se adreseaza cursul?
Conform testimonialelor de mai jos, oricarei persoane ce se incadreaza intr-una din aceste situatii.
1. Mihai P. – expert in achizitii publice, care nu a venit pentru diploma, ci pentru 1% – slefuire;
2. Stefania V. – student, care a descoperit o noua oportunitate, un posibil job
3. Ioana C. – consultant achizitii publice
4. Marius I. – freelancer achizitii publice
5. Dan S. – manager
6. Luisa S. –jurist, ce a reusit sa inteleaga de unde provin diferentele de interpretare a articolelor legislative
Documente necesare la inscriere:
  • Copie diploma studii superioare / master
  • Copie CI si certificat de nastere
  • Copie Certificat casatorie (daca este cazul)
Competente dobandite in urma participarii la curs:
  • Analiza legislaţiei specifice ocupaţiei
  • Planificarea achiziţiilor publice
  • Derularea procedurilor de atribuire
  • Finalizarea procedurilor de atribuire 
Cum ma inscriu si cum platesc?
Transmiteti solicitarea de inscriere la curs pe e-mail la adresa cursuri@expertinbusiness.ro  impreuna cu datele pentru facturare (din buletin, daca participati la curs in calitate de persoana fizica, sau, ale angajatorului, in cazul in care doriti decontarea cursului + numele participantului/participantilor la curs + nr de telefon). Ulterior veti primi un e-mail cu mai multe informatii despre curs + factura. Taxa aferenta cursului va fi achitata prin virament in cont deschis la Trezorerie / Banca pe baza facturii primite pe e-mail. Pentru mai multe informatii, puteti suna la nr de telefon 0799.870.055 – Organizator/Conceptor/Consultant formare profesionala                                                       
Ce cuprinde taxa de curs?
  • taxa de curs sustinut de formatori cu experienta din cadrul ANAP, CNSC, specialisti in SEAP/SICAP, etc.
  • certificat-de-absolvire ANCCertificat de Absolvire acreditat de ANC.
  • Programul este certificat de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice si este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari (fosta CNFPA) pentru ocupatia Expert achizitii publice, cod COR 214946. Certificatul este util mai ales în vederea exercitării profesiei de Expert achiziii publice.
  • Un Supliment Descriptiv la Certificatul de Absolvire, cu competentele conform Standard Ocupational dobindite in urma cursului si examenului sustinut
  • Coffee-break-uri (cafea, apa, ceai, la discretie)

Coffee-break EBC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mape de prezentare cu coli, pixuri, suportul de curs si alte materiale necesare aprofundarii cunostintelor

Mape EBC

Cum se va desfasura cursul?

Expert Business Center utilizeaza metode moderne de instruire a participantilor la curs bazate pe aplicabilitate in practica. 40-50% din timpul alocat cursului, participantilor li se vor aduce la cunostinta aspectele teoretice, punandu-se accentul pe ultimele modificari legislative in domeniul achizitiilor publice, aplicații practice avand o pondere de 50-60%. Dintre metodele folosite mentionam: expunerea prezentarii prin videoproiector, discuțiile intre cursanti si intre cursanti si formator, studii de caz, joc de rol, chestionare, accesarea site-ului www.e-licitatie.ro cu dezbateri pe diverse situatii reale, simulari si exerciții.
Comunicarea/interactiunea intre participanti si intre participanți si formator reprezinta principalul obiectiv al metodelor de instruire folosite.
Bonus: Consultanta gratuita in diverse spete dupa finalizarea cursului
Examenul: Conform programarii ANC:
  • Proba teoretica: test grila –  pt evaluarea cunostintelor teoretice
  • Proba practica: proiect realizat individual, sub coordonarea formatorului 
  • Comisia de evaluare din ziua examenului va fi una mixta formata din reprezentanți ANC și EBC. Prin prezenta obligatorie a cursantilor si calitatea cursului sustinut de formatori, rata de promovabilitate a participanților la cursurile EBC va fi de 100%. Ulterior finalizarii cursului, certificatul de absolvire însotit de suplimentul descriptiv ce confirma competențele dobandite va putea fi ridicat de la sediul EBC in termen de 2-4 saptamani. Intre timp, daca este necesar, EBC  poate elibera o adeverinta ce va avea acelasi statut precum Certificatul de Absolvire, pana la eliberarea acestuia.

FOARTE IMPORTANT! Dupa finalizarea cursului, va stam la dispozitie pentru eventualele nelamuriri, intrebari din practica de zi cu zi.

LA EBC PRIMEAZA CALITATEA SI EXCELENTA!

Vreau sa aflu ULTIMELE NOUTATI LEGISLATIVE IN DOMENIUL ACHIZITIILOR PUBLICE fara a participa la examen. Cum procedez?

In acest caz, participati la curs fara a participa si la examen. In aceasta situatie, prezenta la  curs nu este obligatorie in fiecare zi.

Vreau sa particip doar la PREZENTAREA SICAP cf ultimelor noutati in domeniu! 

In acest caz, va asteptam cu drag in perioada  6-7 DECEMBRIE 2018 SAU 18-19 DECEMBRIE 2018. Taxa de curs este 600 lei (excl. TVA)! Cand sunati sa va inscrieti, va rugam sa mentionati acest aspect!

 

Click pt mai multe detalii despre curs SICAP AUTORITATI CONTRACTANTE

Click pentru mai multe detalii despre cus SICAP OFERTANTI

 

RECENZII FOSTI CURSANTI?! CLICK AICI!!!

 

SUNT CONVINS(A)! VREAU SA MA INSCRIU ACUM! CLICK AICI!

12 thoughts on “Expert achizitii publice

  1. Pingback: Curs Expert Achizitii Publice 19-21 Sept. 2014 Bucuresti | EXPERT BUSINESS CENTER

  2. Buna ziua,
    as dori sa ma anuntati atunci cand veti mai organiza cursuri de achizitii publice; eventual in Timisoara sau, peste vara undeva in tara.
    Va multumesc.

  3. Pt cursul din 6-9 nov 2015, Bucuresti, mai sunt locuri?Ma pot inscrie ca si persoana fizica?Cat costa?
    Cu stima,
    Valentin Plic

  4. M-ar interesa si pe mine participarea la un asemenea curs,poate cel din data de 29.10.2016.Mai sunt locuri?
    Cat costa ptr.mine ca persna fizica?

  5. M-ar interesa si pe mine participarea la un asemenea curs,poate cel din data de 29.10.2016.Mai sunt locuri?
    Cat costa ptr.mine ca persoana fizica?

  6. Buna ziua, ma intereseaza participarea la un astfel de curs. Se organizeaza cumva si la Sibiu?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Translate »