Expert achizitii publice

OFERTĂ SERVICII FORMARE PROFESIONALĂ

Teoria se va imbina cu practica pe parcursul celor 5 zile de curs!

Echipa E.B.C. ( Expert Business Center SRL) – Furnizor de Formare Profesională autorizat de Ministerul Muncii și Protecției Sociale prin Comisia de Autorizare a furnizorilor de formare profesională a adulților din București, vă invită să participați la

CURSUL : EXPERT ACHIZIŢII PUBLICE COD COR 214946, astfel:

Curs Expert Achiziții Publice - Acreditat ANC, Cod COR 214946
Accent mare pus pe operarea SEAP/SICAP !
Curs dedicat atât OFERTANȚILOR cât și AUTORITĂȚILOR CONTRACTANTE!!!

achizitii publice

Cursul Expert Achiziții Publice poate fi organizat atât ONLINE, prin intermediul platformei ZOOM, cât și cu prezență fizică, în funcție de solicitări.

GARANTAT: “CEL MAI BUN CURS din toate punctele de vedere!!!” (conform recenziilor foștilor cursanți!)

Formatori asignați cursului Expert Achiziții Publice: Directori din cadrul ANAP / specialiști SICAP din cadrul AADR / Experți în Achiziții Publice.

NOUTATI LEGISLATIVE IN DOMENIUL ACHIZITIILOR PUBLICE!

Beneficiind de experienta de peste 10 ani in domeniul achizitiilor publice, echipa noastra va asigura suportul necesar la cele mai inalte standarde de performanta.

Cursul Expert Achiziții Publice acreditat de Ministerul Muncii și Protecției Sociale prin Comisia de Autorizare a furnizorilor de formare profesională a adulților din București, COD COR 214946 va fi organizat în următoarea perioadă:

15 – 26 AUGUST 2022

(L-V: 10:00 – 14:00)

Examen: 26 AUGUST 2022 ora 12:00

TAXA CURS – 1.000 LEI

Pentru un grup de persoane din cadrul aceleiasi institutii publice/companii private, in urma unui e-mail cu solicitarea dvs la adresa cursuri@expertinbusiness.ro, veti primi o ofertă personalizată.

Expert Business Center (EBC) este autorizată ANC ca furnizor de formare profesională:

In cazul companiilor / institutiilor ce doresc organizarea unui curs pentru angajatii acestora, vor primi o oferta personalizata adaptata profilului activitatii acestora. Ne puteti contacta la adresa de e-mail  cursuri@expertinbusiness.ro sau la nr de telefon 0799.870.055

Cele mai importante motive pentru a alege cursul de Expert Achizitii Publice organizat de EBC (Expert Business Center)

1) Cursul este de cea mai inalta calitate! Formatorii EBC sunt exceptionali, implicati 100% in sustinerea cursurilor atat pt partea teoretica – cu aplicabilitate in practica cat si pt prezentare/simulari in SEAP.

Cert este ca nici un cursant nu pleacă de la curs fară un “bagaj” de informații noi, utile, practice, indiferent de nivelul de cunoștințe si experiență cu care vine la curs.

ACCENT pus pe indicatori de FRAUDA în achiziții publice, pe cele mai frecvente greșeli, CONTRAVENTII, SANCTIUNI, achiziții publice în cadrul proiectelor pe FONDURI EUROPENE, CONTESTATII, etc.

  •  noutatile legislative prezentate la zi
  •  exercitiu de negociere in achizitii publice
  •  simulari in SICAP atat pt Ofertanti cat si pt Autoritati Contractante
  •  discutii pe diverse studii de caz/spete atat din partea cursantilor cat si intalnite de-a lungul experientei lor in domeniul achizitiilor publice. La acest curs pot participa atat reprezentanti din partea Autoritatilor Contractante cat si din partea Ofertantilor.

Operatorii economici vor afla concret cum sa pregateasca oferta tehnico-financiara cat mai corect, realist, transparent, astfel incat sa corespunda nevoilor Autoritatilor Contractante.

Reprezentantii Autoritatilor Contractante vor afla foarte multe noutati din punct de vedere legislativ, modul concret de derulare al procedurilor de achizitie publica, diferenta dintre proceduri, care este procedura indicata in functie de obiectul achizitiei publice, care sunt elementele ce necesita atentie deosebita in fundamentarea unei achizitii publice, responsabilitatea membrilor din Dep. de Achizitii Publice implicati in derularea procedurilor de achizitii publice precum si multe alte aspecte foarte importante din practica.

Cel mai bun pret de pe piata raportat la toate avantajele pe care EBC le ofera cursantilor

NEGOCIEREA in domeniul Achizitiilor Publice este foarte importanta.

NOUTATI LEGISLATIVE IN DOMENIUL ACHIZITIILOR PUBLICE  PREZENTATE LA ZI!

• Programul anual al achiziţiilor publice

• Necesitatea publicării în cadrul SICAP a planurilor anuale de achiziţii publice de către Autorităţile Contractante. Semnăturile electronice; e-Cert, sistemul de informații on-line gratuit; Sistemele dinamice de achiziție; Catalogul electronic; Noua platforma SICAP.

• Dezvoltarea funcţiilor de monitorizare şi supervizare a sistemului de achiziţii publice

• Identificarea şi organizarea  procedurilor de atribuire.

• Atentie acordat feedback-ului de la piaţă la finalizarea caietului de sarcini / documentaţiei descriptive; consultările preliminare ale pieţei; reguli de estimare a valorii contractului; cresterea rolului  negocierii în atribuirea contractelor.

• Măsuri de corecţie şi ajustare a preţului / obiectului şi clauzelor specifice în cadrul derulării contractelor de achiziţie publică.

• Noutati privind contractul de achizitie publica

• SICAP; Proceduri de atribuire off-line şi on-line (fonduri publice, fonduri europene): licitaţia deschisă (paşii de parcurs).

• Soluţionarea litigiilor şi căilor de atac: noi amendamente legislative privind întocmirea contestaţiei; cerere de recurs împotriva deciziei CNSC.

• Măsuri de evitare a contestaţiilor; clarificări în soluţionarea contestaţiilor; contestarea procedurilor de achiziţie publică în faţa instanţelor; Limitele în care contestatorul poate valorifica informaţiile noi, obţinute cu ocazia consultarii dosarului achiziţiei, în perioada de soluţionare a contestaţiei.

• Calitatea procesului de achiziții publice – Efectele anticipate în contextul simplificării controlului ex-ante și ex-post, a îmbunătățirii și extinderii sistemelor de prevenție a conflictelor de interese.

• Întocmirea Formularului de integritate

• Emiterea avertismentului de integritate privind eventuale conflicte de interese în procedura de achiziție publică.

• Riscurile în derularea procedurilor de achiziţii publice (conflictul de interese / criteriile discriminatorii / aplicarea procedurii accelerate / încheierea şi tratamentul actelor adiţionale la contractele de bază).

• Nereguli, prevenire şi chei de verificare; Transparenţa şi concordanţa dintre preţul la care s-a încheiat contractul şi preţul plătit.

• Soluţii privind evaluările succesive în procedura achiziţiilor publice; principiile care guvernează achiziţiile publice.

• Abordări practice la problemele privind: – Parteneriatul pentru inovare – în ce măsură este util Autorităţilor Contractante; – Posibilitatea autocorectării în timpul unei proceduri de achiziţii publice vs. tratament egal; – Modificarea contractelor in derulare, posibilă afectare ex-post a rezultatului procedurii; – Documentul european de achiziţie unic (DEAU) privind îndeplinirea cerinţelor de calificare; – Împărţirea pe loturi, proceduri mai flexibile; – Plata directă a subcontractanţilor; o masura eficientă a derulării contractului, în contextul condiţiilor asumate de părţi; – Noutăţi legislative privind contractele de execuţie şi contractele FIDIC.

• Dezbateri şi răspunsuri la problemele, nelamuririle, spetele participanţilor.

• Puncte de interes pentru participanţi privind Strategia Naţională în domeniul achiziţiilor publice; proiectul de Lege privind achizițiile sectoriale; proiectul de Lege privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii.

L-V: 10:00 –14:00 – Teoria se va îmbina cu practica (CONFORM PERIOADEI DE MAI SUS)

Practica consta in realizarea proiectului individual + rezolvarea diferitelor studii de caz din practica achizitiilor publice + prezentarea SICAP atat pt Autoritati Contractante cat si pt Ofertanti + discutii pe diferite spete

Conform testimonialelor de mai jos, oricarei persoane ce se incadreaza intr-una din aceste situatii:
1. Mihai P. – expert in achizitii publice, care nu a venit pentru diploma, ci pentru 1% – slefuire;
2. Stefania V. – student, care a descoperit o noua oportunitate, un posibil job
3. Ioana C. – consultant achizitii publice
4. Marius I. – freelancer achizitii publice
5. Dan S. – manager
6. Luisa S. -jurist, ce a reusit sa inteleaga de unde provin diferentele de interpretare a articolelor legislative

Copie diploma studii superioare / master

Copie CI si certificat de nastere

Copie Certificat casatorie (daca este cazul)

Analiza legislaţiei specifice ocupaţiei

Planificarea achiziţiilor publice

Derularea procedurilor de atribuire

Finalizarea procedurilor de atribuire

Transmiteti solicitarea de inscriere la curs pe e-mail la adresa cursuri@expertinbusiness.ro  impreuna cu datele pentru facturare (din buletin, daca participati la curs in calitate de persoana fizica, sau, ale angajatorului, in cazul in care doriti decontarea cursului + numele participantului/participantilor la curs + nr de telefon).
Ulterior veti primi un e-mail cu mai multe informatii despre curs + factura. Taxa aferenta cursului va fi achitata prin virament in cont deschis la Trezorerie / Banca pe baza facturii primite pe e-mail.
Pentru mai multe informatii, puteti suna la nr de telefon: 0799.870.055  Manager Formare Profesională                                               

  • Taxa de curs sustinut de formatori cu experienta din cadrul ANAP, CNSC, specialisti in SEAP/SICAP, etc.
  • Certificat de Absolvire acreditat deANC

 

  • Programul este certificat de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice si este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari (fosta CNFPA) pentru ocupatia Expert achizitii publice, cod COR 214946. Certificatul este util mai ales în vederea exercitării profesiei de Expert achiziii publice.

 

  • Un Supliment Descriptiv la Certificatul de Absolvirecu competentele conform Standard Ocupational dobindite in urma cursului si examenului sustinut

Expert Business Center utilizeaza metode moderne de instruire a participantilor la curs bazate pe aplicabilitate in practica. 40-50% din timpul alocat cursului, participantilor li se vor aduce la cunostinta aspectele teoretice, punandu-se accentul pe ultimele modificari legislative in domeniul achizitiilor publice, aplicații practice avand o pondere de 50-60%. Dintre metodele folosite mentionam: discuțiile intre cursanti si formator, accesarea site-ului www.e-licitatie.ro cu dezbateri pe diverse situatii reale, simulari si exerciții.

Comunicarea/interactiunea intre participanti si intre participanți si formator reprezinta principalul obiectiv al metodelor de instruire folosite.

Proba teoretica: test grila–  pt evaluarea cunostintelor teoretice.

Proba practica: proiect realizat individual, sub coordonarea formatorului.

Comisia de evaluare din ziua examenului va fi una mixta formata din reprezentanți ANC și EBC. Prin prezenta obligatorie a cursantilor si calitatea cursului sustinut de formatori, rata de promovabilitate a participanților la cursurile EBC va fi de 100%. Ulterior finalizarii cursului, certificatul de absolvire însotit de suplimentul descriptiv ce confirma competențele dobandite va putea fi ridicat de la sediul EBC. Intre timp, daca este necesar, EBC  poate elibera o adeverinta ce va avea acelasi statut precum Certificatul de Absolvire, pana la eliberarea acestuia.

LA EBC PRIMEAZĂ CALITATEA ȘI EXCELENȚA !

Acest site web folosește cookie-uri și vă solicită datele personale pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare.