Expert Accesare Fonduri Europene 2014 – 2020

Curs Expert Accesare Fonduri Structurale și de Coeziune Europene – Preț 600 LEI, excl. TVA.

Programul analizat în detaliu – START UP NATION! (CURSANȚII VOR AVEA OCAZIA SĂ ÎȘI REALIZEZE PROPRIUL)

Vezi PROIECTE REALIZATE DE EXPERȚII EBC – RATA DE SUCCES 100%

Pentru un grup de persoane din cadrul aceleiași instituții publice/companii private, în urma unui e-mail cu solicitarea dvs, veti primi o ofertă personalizată.

 

Accesare Fonduri Structurale și de Coeziune Europene

Vino sa iți scrii propriul proiect în vederea accesării de fonduri europene pentru finanțarea lui!

Vino să afli cât mai multe informații despre fondurile europene dacă vrei să lucrezi în acest domeniu interesant și de perspectivă!
Vino să afli în timp real avantajele dar și riscurile accesării fondurilor europene?

Cum trebuie să procedeze Beneficiarul pentru a nu avea probleme în implementarea și monitorizarea unui proiect finanțat prin fonduri europene?

Vino să înveți din tainele consultanților în accesarea de fonduri europene!

Veți afla informații despre programele existente:

  • POC – Programul Operațional Competitivitate,
  • POCU – Programul Operațional Capital Uman,
  • POR – Programul Operațional Regional,
  • POCA – Programul Operațional Capacitate Administrativa,
  • PNDR – Programul National de Dezvoltare Rurala,
  • POIM – Programul Operațional Infrastructura Mare,
  • POAT – Programul Operațional Asistenta Tehnica.

Cele mai importante motive pentru a alege cursul de Expert Fonduri Europene organizat de EBC (Expert Business Center)

1) Cursul este de cea mai înaltă calitate, fiind susținut de către Formatori – Lectori cu experiență în SCRIEREA + IMPLEMENTAREA + EVALUAREA PROIECTELOR FINANȚATE CU FONDURI EUROPENE,  de la identificarea surselor de finantare, realizarea Studiului de fezabilitate, completarea cererii de finantare si depunerea proiectului la autoritatea de management pana la implementarea de proiecte in diferite programe.In plus, veti afla foarte multe informatii legate de managementul proiectului, antreprenoriat, dezvoltarea afacerilor, planificare si raportare financiara, indicatori tehnico-financiari, crearea si coordonarea echipei de implementare a proiectului finantat cu fonduri europene nerambursabile.

2) Locatia salilor de curs – Bulevardul Lacul Tei, Nr 1-3, Et. 7, Birourile 722-724, Sector 2, Bucuresti.
Acces usor, rapid si direct din orice parte a orasului. Salile modern utilate, cu scaune si desk-uri, video-proiector, flipchart, sunt situate intr-o cladire de birouri, cu parcare gratuita in fata cladirii. Mijloace de transport:

  • Metrou – Stația Ștefan cel Mare, în câteva minute de mers pe jos pe Str. Barbu Văcărescu, ați ajuns.
  • Tramvai Nr 5 – Stația Lacul Tei (chiar în intersecție este stația)
  • Autobuze 182, 282 – Stația Bld-ul Lacul Tei
  • Autoturism personal – Multe Parcări gratuite în Parcarea cladirii de birouri ISPE

SAU 

În săli de conferință din Hoteluri sau Centre de Business din alte orașe din țară. În momentul înscrierii, vi se va comunica exact locația cursului.

3) Cel mai bun pret de pe piata raportat la toate avantajele pe care EBC le ofera cursantilor.

4) Cursantii primesc gratis materialele necesare cursului (mape, coli pentru scris, pix, suportul de curs, etc) .

5) Coffee-break-uri la discretie.

6) Internet wireless in incinta salilor de curs.

7) Acces gratuit la biblioteca EBC. Consultanta in materie de fonduri europene nerambursabile 2014-2020 si dupa finalizarea cursurilor, in limita timpului disponibil al formatorilor.

8) Discount-uri pentru cursurile ulterioare si pentru grupuri de prieteni, colegi, cunostinte. Posibilitatea de a achita in doua transe, cu conditia ca ambele sa fie platite inainte  de inceperea cursului.

9) Modele de proiecte finantate cu succes.

Fiecare cursant își va realiza propriul proiect, cu tema stabilită încă din prima zi de curs!

Documente necesare la inscriere:

  • Copie CI

Competente dobandite in urma participarii la curs:

  • Identificarea programelor de finantare prin care se pot obtine fonduri europene nerambursabile aferente perioadei 2014-2020 in functie de nevoile personale.
  • Abilitatea de a folosi corect Ghidul Solicitatului
  • Verificarea eligibilitatii unui Solicitant / Beneficiar de Fonduri Europene si sansele de obtinerea a acestora
  • Abilitatea de a completa o Cerere de Finantare
  • Cunoasterea etapelor realizarii unui Proiect finantat din Fonduri Europene
  • Gestionarea unui Proiect finantat din Fonduri Europene
  • Folosirea eficienta a Fondurilor Europene
  • Identificarea cheltuielilor eligibile/neeligibile
  • Tipuri de proceduri de achizitii publice
  • Cunoasterea regulilor de monitorizare si control;
  • Cunoasterea cadrului programatic si instituțional de accesare al fondurilor europene in Romania;

OBIECTIVELE DE ÎNVĂȚARE

1. Identificare tipului de program de finantare specific nevoii organizatiei;

2. Realizarea documentatiei corespunzatoare in vederea realizarii unui proiect;

3. Redactarea proiectului si a cererii de finanțare;

4. Insusirea organizarii de proiect;

5. Realizarea planului de afaceri, a proiecțiilor financiare, a memoriului justificativ și a modului de completare a anexelor unei cereri de finanțare;

6. Auto-evaluarea proiectelor si insusirea metodologiei de evaluare a Autoritatii de Management pentru finantare.

DEPRINDERI OBTINUTE DE CATRE CURSANTI: PREGATIREA ELABORARII PROIECTULUI

1. Identifica nevoia impreuna cu clientul cu acuratete si rigurozitate tinand cont de oportunitatile oferite de fondul vizat si avand in vedere tipurile de nevoi si incadrarea acestora in programele aferente.

2. Analizeaza cu atentie, promptitudine si responsabilitate programele lansate, identificand noi oportunitati pentru dezvoltarea proiectului, in acord cu ghidurile aferente fiecarui program si cu ideea proiectului

3. Schiteaza ideea de proiect cu responsabilitate, discernamant si corectitudine, conform cerintelor clientului si respectand legislatia in vigoare.

4. Stabileste eligibilitatea ideii de proiect cu luciditate, corectitudine si responsabilitate conform legislatiei in vigoare si normelor de aplicare specifice tipului de proiect.

DOCUMENTAREA IN VEDEREA REALIZARII PROIECTULUI

1. Identifica conditiile de aplicare cu operativitate, spirit de observatie si responsabilitate, indiferent de contextul in care se desfasoara actiunea, conform legislatiei in vigoare si normelor de aplicare specifice tipului de proiect

2. Analizeaza contextul de derulare a proiectului cu responsabilitate, persuasiune si operativitate, in acord cu dorintele clintului si previziunile de dezvoltare ale acestuia, prin raportare la legislatia in vigoare

3. Analizeaza conditiile financiare cu rigurozitate, responsabilitate si seriozitate tinand cont de posibilitatile financiare ale clientului si respectand normele de aplicare specifice.

4. Stabileste documentele necesare depunerii cererii de finantare cu responsabilitate, seriozitate si rigurozitate, in functie de sectorul de activitate vizat de proiect si de linia de finantare aferenta proiectului, respectand legislatia in vigoare.

5. Identifica grupurile tinta eligibile cu seriozitate si responsabilitate, avand in vedere prioritatile clientului, sectorul de activitate al acestuia, ideea proiectului, legislatia in vigoare si luand in calcul toate contextele interne si externe.

6. Formuleaza propuneri de activitati cu responsabilitate si seriozitate tinand cont de experienta organizationala a clientului in domeniul abordat, de nevoile acestuia si de cerintele legislative din domeniu.

7. Stabileste necesarul de parteneriat cu rigurozitate si responsabilitate in functie de activitatile derulate in proiect, de legislatia in vigoare si normele de aplicare si in deplin acord cu dorintele clientului.

ELABORAREA PROIECTULUI:

1. Identifica categoriile de informatii necesare cu atentie, discernamant si profesionalism in concordanta cu forma juridica de constituire a organizatiei si a partenerilor, cu tipul activitatilor derulate cu cele prezentate in cererea de finantare si cu Ghidul solicitantului.

2. Colecteaza informatii de la parteneri cu minutiozitate, persuasiune si atentie tinand cont de informatiile prezentate in cererea de finantare, de tema proiectului, de experienta si gradul de implicare al fiecarei entitati juridice in proiect.

3. Redacteaza capitolele si anexele din cererea de finantare cu constiinciozitate, adaptabilitate, profesionalism si acuratete in functie de tipul programului accesat, de activitatile stabilite cu partenerii din proiect, de specificatiile prevazute in Ghidul aplicantului, folosind limbajul adecvat si forma ceruta.

4. Supune aprobarii forma provizorie a proiectului cu seriozitate si profesionalism, tuturor factorilor implicati, corectand eventualele neconcordante si omisiuni de comun acord cu partenerii implicati, in vederea asigurarii coerentei proiectului.

5. Redacteaza forma finala a proiectului cu constiinciozitate si operativitate in concordanta cu cele prezentate in cererea de finantare, in timp util, conform Ghidului solicitantului.

6. Transmite forma finala a proiectului autoritatii contractante cu operativitate si responsabilitate, in concordanta cu cele prezentate in cererea de finantare si respectand cerintele prezentate in Ghidul solicitantului.

 

Cum mă înscriu și cum platesc? 

Transmiteti solicitarea de inscriere la curs pe e-mail la cursuri@expertinbusiness.ro  impreuna cu datele pentru facturare (din buletin daca participati la curs in calitate de persoana fizica sau ale angajatorului in cazul in care doriti decontarea cursului + numele participantului/participantilor la curs + nr de telefon).

Ulterior veti primi un e-mail cu mai multe informatii despre curs + factura. Taxa aferenta cursului va fi achitata prin virament in cont deschis la Trezorerie/Banca pe baza facturii primite pe e-mail. Pentru mai multe informatii, puteti suna la nr de telefon 0799 870 055  – Organizator / Conceptor / Consultant formare profesionala. 

Ce cuprinde taxa de curs?

  • Taxa de curs sustinut de formatori cu experienta in scrierea, implementarea si evaluarea proiectelor finantate prin Fonduri Europene
  • Diploma de participare din partea Expert Business Center
  • Coffee-break-uri la discretie

LA EBC PRIMEAZĂ CALITATEA ȘI EXCELENȚA !

6 comentarii

  • Panciu Daniel

    Buna ziua, as dori sa stiu cand se fac cursurile (ca sa stiu daca pot sa imi iau liber de la munca).

    Multumesc anticipat.

  • DORESC SA MA inscriu la cursul Expert Accesare Fonduri Structurale si de Coeziune Europene – Acreditat ANC, Cod COR 242213

  • Rosca Rodica natalia

    Buna ziua,
    Ma numesc Rosca Rodica Natalia si am 55 de ani.
    Sunt din Cluj Napoca si as dori sa stiu daca la aceasta varsta mai am sanse sa fiu inscrisa la curs.
    Daca raspunsul va fi unul pozitiv,v-as ruga sa-mi spuneti perioada in care cursul de
    Expert Accesare Fonduri Structurale si de Coeziune Europene – Acreditat ANC, Cod COR 242213
    se va desfasura in orasul meu.
    Va multumesc anticipat si va doresc o zi frumoasa
    Cu stima,
    Rosca Natalia

  • DUMITRESCU ION

    Buna ziua. Vreau saa ma inscriu la curs. Sunt din Pitesti. Va la si un nr, te.: 0772031501

  • Marcu aura

    Vreau sama înscriu la acest curs , multumesc

  • Grigore Ariela

    Buna ziua,

    As fi interesata de acest curs de expert accesare fonduri structurale.

    Va rog sa-mi spuneti care este de fapt costul acestui curs si daca mai este timp pentru inscriere.

    Astept cu interes raspunsul dvs.

    Multumesc anticipat!

    Cu stima,

    Grigore Ariela

Lasă un răspuns

Acest site web folosește cookie-uri și vă solicită datele personale pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare.