Programarea Neuro-Lingvistica (NLP)

Legi ale persuasiunii, tehnici din Programarea Neuro-Lingvistica (NLP) si instrumente de calibrare si influentare în comunicarea cu clientii

Numele de „programare neuro-lingvistica“ vine de la cele trei domenii pe care le reuneste:

N         neurologie     Mintea si cum gandim.

L          lingvistic        Cum utilizam limbajul si cum ne afecteaza acesta.

P         programare   Cum ordonam actiunile noastre pentru a ne atinge scopurile.

            În orice business de servicii/ produse ajungi într-un moment în care nu mai ai ce oferi la nivel de preț și atunci trebuie să acționezi în altă direcție care să atragă noi clienți și să-i fidelizeze pe cei vechi. Aici contează să ai un salesman de calitate. În situația în care ai o plângere, o returnare de produs, o problemă de garanție sau defect al produsului, se poate vedea calitate customer care-ului.

 ManipulareCursul oferă soluţii practice pentru a ajunge la succes – soluţii care ţin de

– organizarea mentală şi

– strategii de convingere subliminală.

Aplicațiile, exercițiile și exemplele din training vor fi focalizate pe business. În plus, tehnicile și principiile prezentate pot fi adaptate foarte ușor pentru a le folosi în orice fel de context, profesional sau personal.

Concret, veti invata la acest training

  • un model simplu de functionare a mintii noastre si a comunicarii interpersonale;
  • 1+1 tipare motivationale cheie in vanzari, marketing si branding personal;
  • care sunt indicii de interes in body language;
  • cum iti folosesti corpul pentru a transmite un mesaj congruent si puternic;
  • cum sa eviti manipularea celor din jur “citind” mai bine semnalele verbale si nonverbale;
  • 3+1 tehnici de inchidere a comunicarii (tehnici derivate din vanzari): “cum ceri banii”;
  • cele mai importante 5 legi ale persuasiunii si aplicatiile lor in comunicare si vanzari;
  • cum sa renunti la virusii de limbaj pentru a transmite mesajul dorit;
  • care sunt si cum te poti folosi de cuvintele magice de impact pentru a “vinde” orice;
  • trucuri de folosire a limbajului de sugestionare si a limbajului directiv pentru a influenta;
  • cum sa scapi de problemele de “blocare” cand vorbesti in public sau cand vinzi ceva;
  • tehnici, principii si modele adaptabile atat in business, cat si in relatiile personale.

Acest training are maxim de impact cand participantii vin cu exemplele personale din business (vanzari si negocieri, motivarea angajatilor, marketing) si din viata privata (motivare personala, influentarea celor din jur), exemple si studii de caz care sa fie discutate alaturi de trainer.

Obiectivele cursului nostru:

  • dezvoltarea abilităţilor de organizare a comunicării în scopul influenţării auditoriului
  • imbunatatirea increderii in sine
  • folosirea principiilor NLP în stabilirea şi atingerea obiectivelor

Cu ce vei pleca:

– Mesaje subliminale incluse intr-un text de prezentare

– 10 Reguli de baza in rezolvarea conflictelor

– 10 pași în atingerea vanzarilor sinestezice – grecescul ‘syn’, care inseamna impreuna, si ‘esthesis’ care înseamnă simturi

– 18 metode prin care sa-i faci pe clientii buni, sa te minta și astfel sa ratezi vanzarea

– 10 greșeli frecvente făcute de vanzatorii romani și cum le recadram cu NLP

– 5 reguli de aur în rezolvarea reclamatiilor

– cele 13 puncte ale lui Berger în relația cu clientul

Vei afla despre

– Cunoasterea modurilor de rezolvare a unui conflict

– Cauzele conflictelor intr-o echipa

– Tipuri de conflicte

– Folosirea unui conflict in avantajul tau

– Evolutia unui conflict

– Rezolvarea conflictelor

– Cum îţi manipulezi, subtil, colegii și cum ești manipulat de acestia

– Cum te manipuleaza șeful și cum poți tu sa îl manipulezi

– Cum sa eviti și sa recadrezi Învinuirea; Insultele; Observațiile umilitoare; Etichetele (bune sau rele); Critica; Diagnosticele.

Tematica detaliata

1. De la manipularea interpersonala la manipularea prin influentare

Definitia manipularii

Intentia superioara

Legile influentarii descrise de Robert Cialdini

Influentarea nemanipulativa (vanzarea)

Manipularea prin influentare – Definitie

2. Controlarea legii cererii si a ofertei (Ancorarea. Legea putinatatii)

Legile influentarii darama legile economiei clasice, bazate pe cerere si oferta Palatinarea

AMORSAREA (a unui pret, a unei anume tendinte, a unei opinii)

ANCORAREA. Operatiile de influentare ciclice tip T.A.D.I.

Reversul ancorarii: de-manipularea

Legea putinatatii

3. Teoria relativitatii

Oamenii judeca in termeni relativi, comparand cu ceea ce deja stiu Inducerea in eroare

Lovitura de ciocan (sau piciorul-in-usa’)

Efectul de maelstrom

Idiosincrazii in teoria relativitatii

Inversul legii relativitatii

4. Legea reciprocitatii si adevaratul cost al normelor sociale

Legea reciprocitatii.

Efectul de ‘norma sociala’

Manipularea prin influentare prin efectul normei sociale

5.  Legea posesiei sau modificarea valorii percepute

Cum functioneaza legea posesiei

Efectul IKEA

Efectul ‚Boule de neige’

Efectul de autoprogramare (NLP, programare neuro lingvistica)

6. Labirintul optiunilor sau cum universul familial ne amendeaza deciziile (legea simpatiei, a

similaritatii)

Legea simpatiei (sau a similaritatii)

Efectul de trib)

7.  Legea consecventei si efectul placebo

Legea consecventei.

Efectul sau tehnica ‘degetelului’ (sau a piciorului in usa)

Tehnica momelii (amagirea)

Manipularea prin influentare bazata pe legea consecventei

Efectul placebo.

 Aplicarea efectului placebo in manipularea prin influentare.

8. Superadaptabilitatea: Suntem toti victimele experimentului lui Skinner

Superstitiile

Manipularea prin superstitii

9. Expectatia: primim ceea ce ne dorim sa primim

Legea expectatiei

Legea expectatiei – cum se aplica in Manipularea prin influentare

Inversul legii expectatiei

10. Dusmanul invizibil: legea colectivitatii

Legea colectivitatii.

Cum functioneaza Manipularea prin influentare, bazate pe legea colectivitatii

11. Minunatele efecte al negatiei

Cum functioneaza legea negatiei

Stagiile de actiune in manipularea prin negatie

Manipularea prin ‘reducere la absurd’ (atunci cand ‘faci pe nebunul’)

Vom trece în revista aceste legi prin studii de caz și vom lucra cu modelele si instrumentele cheie in NLP, cum ar fi rapport, pacing-leading, modelul preciziei, modalitati sensoriale, predicate VAK, calibrare, indici de accesarea a ochilor, obiective, coaching cu modelul SCORE, nivele neurologice, feedback, pozitii perceptuale, submodalitati asociat / disociat, metafora, setare de intentie si obiective de relatie in luncrul cu grupuri, modelul Milton, stari, ancore, coaching de grup, strategii de utilizare a gandirii sistemice in grup, ghidarea prin SCORE a grupurilor, metaprograme, presupozitii.

Adică, learning by having fun!

Bonus: Ce faci când dai de probleme?

Bonus 2: Erori ale creierului uman și costul acestora.

Contactati-ne la adresa de e-mail office@expertinbusiness.ro sau la nr de telefon 0737.364.367 pentru o oferta personalizata de nerefuzat!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Translate »